2011 m. sausio 18 d., antradienis

Twilight (2008)

Neatsispyriau pagundai ir po labai ilgo laiko tarpo vėl pažiūrėjau šį filmą.. :)
Kadangi su filmo siužetu visi (manau, be išimčių) daugiau ar mažiau susipažinę, tai iškart pereisiu prie savo nuomonės :)
Visų pirma: kad ir koks tas Twilightas būtų visų gudruolių peikiamas ar nemėgstamas, man jis vis tiek yra tobulas filmas. Net nežinau dėl ko, bet va šita pirmoji dalis man yra tokia nuostabi. Nors ir yra neatitikimų pagal knygą, bet tai man visai nerūpi. Viskas padaryta taip, kaip reikia.
Čia man labai patinka aktorių vaidyba. Ypač, manau, Kristen. Nu jau sakykit ką norit, bet ji tikrai puikiai čia suvaidina. Geriausia jos scena, be abejo, yra ta, kur blogasis vampyras jai įkanda ir Bella kenčia skausmą. Ten nuo jos vaidybos man ir pačiai pradeda skaudėti :D Be to, buvau pasiilgusi tų jos mikčiojimų, kai tik Edvardas užkalbina Bellą, taip juokinga būna.. :D Ir ji amžinai išsižiojus. Nu čia jau apskritai Kristen bruožas :D
Tiesą sakant, žiūrėdama šį filmą net dabar atradau dar tokių vietų, kurių anksčiau nepastebėdavau. Nežinau, kaip čia taip nutiko, bet dabar žiūriu ir o, kažkas nematyta. Ir dar keliose vietose nebuvau girdėjus tokių žodžių :D Taip kad nustebti dar tikrai yra ko.
Dar čia yra puikus garso takelis. Iš visų filmų, šio muzika man labiausiai patinka. Ypatinga yra daina 'Let Me Sign', kurią atlieka visų didžiai nemėgstamas Robert Pattinson. O daina tai yra taip pat tobula.
Žodžiu, man čia viskas yra nuostabu ir visaip kitaip puiku. Rašau 10, be abejo, nes kažkaip visgi nereaguosiu į kitų nuomonę ir toliau sakysiu, kad šis filmas (bent jau ši dalis tai tikrai) yra gerai.

8 komentarai:

Erika rašė...

Ir aš prisidedu prie pagyrų šiam filmui. Kad ir ką kiti sako apie jį, bet ir man jis tobulas filmas. Vasarą tai beveik kadien pažiūrėdavau jį prieš miegą.. :D

Paulytė rašė...

Aš tai ne vasarą, o apskritai tada, kai jį įsimylėjau :D Ech.. :D

Erika rašė...

aš tai jau ir visus žodžius mintinai moku, tai draugas vis šaipos dėl to :( :DD bet šiaip, labai faina, kad tiek daug kartų jį žiūrėjau, nes labai gerai matos filmo klaidos.. :D

Paulytė rašė...

Tai aš irgi moku.. :D Tik vakar negalėjau garsiai kalbėti kartu su aktoriais, nes kambariokė mokėsi.. :D O šiaip, kaip jau ir rašiau, atrandu visokių dalykų, kad ir kiek kartų aš ją būčiau mačiusi.. :) Super.

Black Halo Inc. rašė...

slamstas. aktoriai vaidina kaip atsilikeliai. antraplaniai aktoriai geresni negu pagrindiniai. nuo daunisko dialogo galva skauda. jokio orginalumo, nes Vampire Diaries spejo Twilight aplenkt ant idejos 14metu.

mildute rašė...

twilight jega, bet du sekantys filmai tai lievoki, ane Pau? sianakt ir siandien paziurejau new moona ir eclipse, tai eiiina sikt, tikiuosi ketvirta dalis (kada ji bus??) bus geresne. nu dar eclipse nieko, bet jaunatis isvis nefainas filmas, tik pattinsonas grazus. :D o daina let me sign ir man geriausia.

beje, mano komentaro zodzio patvirtinimas: "putises"

Dovilė rašė...

Su šypsena perskaičiau tavo komentarą apie šį filmą. Man jis gal ne tobulas, bet gerą įspūdį palikęs, na, bet ir pirmoji knyga buvo nuostabi. Filmą žiūrėjau keletą kartų (kas nelabai įprasta man).

Tik gaila, kad to paties negalėčiau pasakyti apie kitus filmus bei knygas...

Paulytė rašė...

:) Taaip, man kiti filmai irgi tokio įspūdžio jau nepadarė.. Nors knyga trečia man labai labai patiko :)