2011 m. sausio 7 d., penktadienis

P.S. I Love You (2007)

Seniai planuotas pažiūrėti filmas.
Net nežinau, nemačiusiems, bet norintiems pažiūrėti, siužeto neatskleisiu (jei jis dar nėra žinomas), nes tada gal ne taip įdomu žiūrėti bus. Visgi mano nusistatymas neskaityti prieš filmą apie ką jis būtų puikiai suveikęs ir šįkart. Bet buvau paskaičiusi, tai labai blogai.
Šiame filme gražu yra jausmai (kadangi žanras - romantinė drama). Tokie stiprūs, kad išlieka bet kada. Šiaip jau aš tikiu, kad tokie jausmai egzistuoja ir realiame gyvenime, ne tik filmuose :) Na, noriu tuo tikėti.
Bent jau mane šis filmas privertė daug mąstyti. Galvojau, kaip elgčiausi aš, atsidūrusi pagrindinės veikėjos vietoje (kuri, beje, nebuvo labai graži. Nors šiandien jau galvoju, kad tai privalumas, nes jos neholivudiškumas priartina istoriją prie tikro gyvenimo). Galbūt nedaryčiau kai kurių klaidų.. Tačiau jei iš tikrųjų atsidurčiau tokioje situacijoje (tfu tfu tfu), tai ką ten ir beprimąstysi apie klaidas..
Filmui duodu 9, nes tikrai neblogas ir rekomenduotinas :)

2 komentarai:

Sandra rašė...

Man irgi jis patiko, net pamenu ašarėlę kitą nubraukt sugebėjau (: O skaityt prieš filmą man patinka, bent jau suprast, ar man šiam vakarui tinka, ar ne. Juk ne visada norisi lengvo filmo.

Paulytė rašė...

Aš, kad ir kaip būtų keista, neapsiverkiau, ir labai savimi didžiuojuosi :D
Na, aš kartais, labai kartais, paskaitau, apie ką filmas, bet kartais gal ir gerai, kad to nedarau :)