2011 m. sausio 27 d., ketvirtadienis

The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader (2010)

Šiandien turėjau garbės apsilankyti kine, kur žiūrėjom trečiąją Narnijos kronikų dalį. Didžiausias skirtumas nuo kitų tuo, kad šią žiūrėjom 3D formatu :)
Ką gi, man ji visai patiko. Ypač aktorė, vaidinanti Liusę, labai paaugusi nuo paskutinio karto! Ir dar gražuolis Kaspijanas.. ;D Tiksliau sakant, Ben Barnes. Ir kiti aktoriai, tiesą sakant, man patiko. Šįkart buvo atsiradęs naujas, tai Liusės ir Edmundo pusbrolis Eustacijus ;DDD Geras vardas. Šiaip personažas jo buvo nepavydėtinas, nelabai jis man patiko pradžioj, nors ir buvo juokingas ;D Bet vaidino neblogai, o dar visai vaikas.
Pats siužetas man truputį priminė Karibų piratus.. Na, viskas vyko keliaujant laivu, ieškant kardų ir bla bla. Gal reikėjo kažko kitoniškesnio, bet nereikia pamiršti, kad tai pasaka. Ir ne taip jau labai skirta vaikams, kadangi kai jūros pabaisos mėsos lekia tau į veidą, tai nieko čia vaikiško nematau. Net ir aš užsimerkiau, nes per daug šlykštu buvo ;D
Manau, filmui labai padėjo tas 3D vaizdas. Viskas atrodė daug įspūdingiau, o efektai ir taip jau buvo geri. Tad už tai dedu didelį pliusą. Ypač patiko vandens purslai, kuriuos norėjosi gaudyti rankomis ;D
Už viską rašau 9. Ir jei norit pasakos, tai ši tokia kaip tik :)

Komentarų nėra: