2011 m. sausio 5 d., trečiadienis

City of Angels (1998)

Norėdama pasitaisyti dieną, pažiūrėjau geresnį filmą :)
Jau seniai buvau apie šį girdėjusi, o Red Hot'ų daina tokiu pačiu pavadinimu man labai patinka. Su ta daina čia nėra nieko bendro, tačiau ji man visą filmą skambėjo galvoje :)
Taigi, filmas apie angelus. Ne apie tokius baltus su sparneliais, o apie žmogiškus. Jie ateina pasiimti mirštančiųjų, jie nematomi ir neturi žmogiškų pojūčių. Pagrindinį angelą čia puikiai suvaidino Nicolas Cage. Dar nebuvau mačiusi jo tokio pobūdžio filme, paprastai jis gelbsti pasaulį. Jis man visai patinka, čia taip pat nepakeičiau nuomonės. Tik man baisiai nepatinka jo gauruota krūtinė.. :D
Patiko filme pasakymas, kad kai kas yra tikra, nepriklausomai nuo to, tiki tuo ar ne. Mat pagrindinė veikėja (Meg Ryan) netikėjo jokiais angelais ir panašiais dalykais. Tačiau susipažinusi su angelu pakeitė nuomonę.
Pabaiga buvo liūdna, net keista, kad neapsiverkiau :D Ir apskritai, tos dvi valandos neprailgo bežiūrint :)
Filmui duodu 9 balus ir rekomenduoju romantikos mėgėjams :)

Komentarų nėra: