2011 m. sausio 10 d., pirmadienis

Easy A (2010)

Kažkaip populiaru tapo šitą filmą žiūrėti :D Pažiūrėjau ir aš.
Mergina primeluoja apie tai, kad prarado nekaltybę su kažkokiu biču. Gandai, kaip žinia, pasklinda labai greitai. Net neįtikėtinai :) Staiga ji tampa populiariausia mokyklos mergina. Tie gandai sklinda toliau, vis kitoniškėja, kol išeina visai nebloga istorija, o pati mergina visų akyse yra matoma kaip šliundra.
Filme, kaip ir kitiems, man labiausiai patiko merginos šeimos bendravimas. Jie tokie be tabu :) Gal kartais net per daug ;D Bet šiaip tai kūl, faini tokie. Atviri ir be galo supratingi. Dar man visai patiko, kad pati Olive (aha, vardas vienas geresnių ;DD) filmuoja savo pasakojimą ir yra suskirsčiusi jį tarsi fragmentais.
O jau tai, kad čia vaidino Cam Gigandet man yra visiškai netikėta ir baisiai juokinga ;DD Paprastai jis vaidina kietus blogiukus, o ne Dievo mylėtoją ir verkiantį vaikį ;DDD
Apskritai filmui duodu 7. Nelabai man jis patiko, ne itin ir įsimintinas :)

Komentarų nėra: