2011 m. gegužės 6 d., penktadienis

Dirty Dancing: Havana Nights (2004)

Mm, mano mylimasis filmas. Gerai, kad šiandien nusprendžiau pasidaryti Purvinų šokių dieną. Tai taip pakiliai jaučiuosi dabar.
Šis filmas, tiesą sakant, matytas mažiausiai 50 kartų (bet čia rimtai). Pamenu, kaip vieną vasarą žiūrėdavau jį bent tris kartus per dieną ir visiems buvau išūžusi galvą pasakodama, koks čia fainas filmas :D Užtat dainas visas beveik moku mintinai, filmas išnagrinėtas iki paskutinio siūlelio, kiekvienas žvilgsnis, šypsena, pasakytas žodis ir t.t. Šįkart parsisiunčiau ispanišką variantą, su angliškais titrais. Bet jų nelabai prireikė - galėčiau Havanos naktis žiūrėti kad ir korėjietiškai.
Ši dalis man patinka viskuo, kas tik gali čia būti. Filmo pradžioje rašo, kad paremta tikrais faktais, spėju, kad tie tikri faktai yra Kubos revoliucija, kadangi veiksmas vyksta 1958-aisiais. Šokiai, muzika.. Ir nuostabusis Diego Luna, dėl kurio buvau mažumėlę kvaištelėjusi ;D O mano ir Inetos svajone tapo kelionė į Kubą. Apskritai, šis filmas užburia. Na, bent jau mane. Abejinga jam tikrai nelikau, ir spėju, kad likusį vakarą pas mane gros tik šio filmo dainos.. :) 10!

Komentarų nėra: