2012 m. gegužės 22 d., antradienis

The Time Traveler's Wife (2009)

Po ką tik perskaitytos knygos suskubau pažiūrėti ir ekranizaciją. Paskutiniu metu gana dažnai jos man papuola į akiratį :D Jei tingit skaityti įrašą apie knygą, tai galiu pasakyti, kad ji man paliko neįtikėtinai gerą įspūdį. Surijau per dvi dienas. O filmą pažiūrėti taip pat neužtrukau :)
Henris yra keliautojas laiku. Su Kler jis susipažįsta, kai mergaitei yra 6, o jam - 36 metai. Susituokia, kai Kler - 22, o jam - 30. Henris niekada nežino, kada išnyks ir kur atsiras. Kler dėl to labai išgyvena, kadangi jis išnyksta net pirmąją vestuvių naktį. Ji nuolat turi gyventi nežinioje ir laukime.
Na, iškart po knygos, tai filmas silpnokas. Ne silpnas, bet vidutiniškas. Dėl to, kad man užkliuvo daug netikslumų (nors aišku, kad ne pirmą kartą žiūriu ekranizaciją ir puikiai suprantu, kad į dvi valandas beveik 450 puslapių knygos nesutalpinsi, bet visada tai užkliūna, visada..), o ir filmas apskritai buvo per trumpas. Man būtų patikę jį žiūrėti dar kokias 40 minučių.. Veiksmas vyko pernelyg greitai, todėl ir nesužavėjo taip jau labai.
O aktoriai buvo geri. Man patiko Kler, kurią vaidino jau ne pirmą kartą matoma Rachel McAdams. Ji gerai vaidina meilės istorijose :) O aktorius, suvaidinęs Henrį, taip pat savo vaidyba neužkliuvo. Gal ir ne visiškai tokį jį įsivaizdavau skaitydama, bet nenusivyliau pamačiusi.
Apskritai filmą rekomenduočiau tiems, kurie knygos dar neskaitę. Nes manau, kad paskaitę ir po to pažiūrėję filmą gali šiek tiek nusivilti, taip, kaip aš. Nesakau, kad filmas prastas. Tiesiog knyga man paliko nepalyginamai didesnį įspūdį, štai ir viskas :)

Komentarų nėra: