2012 m. balandžio 8 d., sekmadienis

We Bought a Zoo (2011)

Velykinį sekmadienį tėvai norėjo lengvo gražaus filmo, tad pamaniau, kad galima pažiūrėti šį naują filmą - neįpareigojantį, bet vertą pažiūrėti.
Bendžaminas gyvena su dviem vaikais - jo žmona mirusi. Jis niekur nespėja, sūnui - paauglystė ir jis labai išgyvena dėl mamos mirties, gyvena užsisklendęs savyje. Galiausiai jį išmeta iš mokyklos už papeikimus. Bendžaminas pasiryžta radikaliems pokyčiams: persikrausto į kitą vietą, kuri neprimintų žmonos, pakeičia viską. Vienas momentėlis: Bendžaminas nusipirko zoologijos sodą.
Filmas iš tikrųjų toks pozityvus ir mielas, kad man labai labai patiko :) Džiaugiuosi, kad pažiūrėjom - dvi valandos nė kiek neprailgo. Visi aktoriai puikiai atliko savo darbą, o ypač mažoji Maggie Elizabeth Jones. Neapsakomai miela mergytė! Suvaidino tikrai ne pagal savo metus protingą mergaičiukę :)
Patiko man ir nagrinėjamos problemos - šiek tiek pažįstamos. Ir kartais tas beviltiškumas, kai, atrodo, žmogus viską nori mesti, bet vėl atranda už ko užsikabinti ir keliasi, keliauja toliau.. Na, juk viskas žmogiška :) Manau, labai padėjo tai, kad filmas buvo susietas su gyvūnais - tokie man kažkodėl visada mielesni.
Buvo galima tikrai susigraudinti, jei būčiau žiūrėjusi viena, tai turbūt būčiau paturėjusi kalną nosinių :D Beje, Matt Damon visą filmą buvo be proto panašus į Jokūbą Bareikį. Patys palyginkit jų nuotraukas ir tikrai nedrįsit ginčytis :D
Taigi, jei norit gražaus filmo, nedvejodami imkit šį :) Tikrai manau, kad nenusivilsit. Ir tikrai ne kartą prisiversit nusišypsoti :)

3 komentarai:

Erika rašė...

Jee.. Saunu, kad ir tau patiko :)
As visa filma masciau i ka Damon man cia panasus.. Ir tikrai, gi i Bareiki! O siaip tai Damon man cia ziaaauriai grazus, toks vyriskas ir gerai pavalges, o ne koks kudena kaip Borne ar Ousene :D

Paulytė rašė...

Nu jo, čia jau toks rimtas vyras ir tėvas :)

Dalia rašė...

Man irgi patiko šitas filmas.