2012 m. sausio 28 d., šeštadienis

The Three Musketeers (1993)

Skaičiau ir knygą, ir mačiau naujausią ekranizaciją, bet šią visada norėjau pamatyti vien todėl, kad čia skamba ši nuostabi daina, tapusi legenda.
Labai minimaliai (dviem sakiniais :D) siužetas nusakytas čia, tad nesikartosiu. Iškart pereisiu prie patiko/nepatiko dalies.
Galėčiau apsakyti viską vienu žodžiu: nusivyliau. Tikėjausi kažko daug geresnio, o gavau nei šį, nei tą. Man netgi paskutinė, tokia moderni ekranizacija, patiko labiau nei ši. Visas veiksmas kažkoks labai išmėtytas, nenuoseklus (bent jau man taip atrodė).. Aišku, nebuvo taip jau LABAI blogai, bet net pasakyti neturiu ko. Liūdna. Tiesa, patiko man pačių muškietininkų išvaizda. Manau, kad aktoriai tikrai gerai parinkti, tokius juos ir galėtų įsivaizduoti romano skaitytojas :)
Gal jūs žinote, kokia ekranizacija yra įvertinta geriausiai ir verčiausia pažiūrėti? Jei taip, pasidalinkite savo žiniomis :) Romanas man tikrai patiko, tad norėčiau pamatyti ir jo vertą filmą.

1 komentaras:

Rita rašė...

Dėl veikėjų išvaizdos atitikimo - sutikčiau tik iš dalies :) kas per debilas aktorių, turintį vaidinti Portą, parenka patį mažiausią ūgiu iš visų? Ir tipo ''the mighty Porthos'', koks dar stipruolis iš jo... Kažkoks spirgas laksto ir vaidina galiūną... Būtų juokinga, jeigu nebūtų graudu (gaila, kad taip tyčiojasi iš knygos veikėjų). O dėl geros ekranizacijos, man atrodo, kad viena tobuliausių bus senoji prancūziška ekranizacija Les trois mousquetaires: Première époque - Les ferrets de la reine (1961) ir Les trois mousquetaires: La vengeance de Milady (1961). Kažkada seniai mačiau, nelabai ką jau pamenu, tik žinau, kad patiko. Norėčiau kada dar pažiūrėt, bet turiu rusišką variantą, o su rusų man prastai, bandysiu kada ieškot titrų arba tėtuką kalbinsiu vertėjaut ;D