2011 m. gruodžio 28 d., trečiadienis

Australia (2008)

Per visą šį šventinį laikotarpį tai pirmas filmas, kurį žiūrėjau ir jis man buvo dar naujas ir nematytas :D Kai per televizijos reklamas pristatė jį kaip epą, tai supratau kodėl.
Filmo veiksmas vyksta II-ojo pasaulinio karo metais. Australijoje. Anglų aristokratė atvyksta į šią šalį ir sužino, kad jos vyras miręs, o jai liko didelis ūkis su galvijų banda. Moterį bando apgauti ir jai į pagalbą ateina Varovas.
Šiaip jau filmą, dėkui Dievui, žiūrėjau ne per TV, nes nespėjom pradėt :D Jis truko 2:30 valandos, kaip filmui, tai yra jau nemažai. Bet buvau girdėjusi gerų atsiliepimų, tad pasisodinau tėvus ir prisikaustėm toms kelioms valandoms. Dar iki šiol nesupratau, kokį įspūdį man paliko šis filmas. Istorija tikrai ilga, bet gana įdomi. Bet lyg ir pernelyg ištempta.. Tai labai sunku apsispręsti :D Šiaip ar taip, aktoriai labai geri. Jei neklystu, tai nė vieno iš jų nebuvau mačiusi filme, nors abu (Kidman ir Jackman) tikrai žinomi ir garsūs. Patiko, tikrai nenuvylė. Ir pats filmas nenuvylė, tikrai. Tik sakau.. Šiek tiek ištęstas. Patiko man ta Australijos gamta, tokios dykynės ir labai mažai gyvybės. Patiko ir tai, kad į istoriją taip puikiai įpintas karas.
Rekomenduočiau ir kitiems, galbūt labiau romantikos gerbėjams.. :) O pati gal net žiūrėčiau antrą kartą! (nors nesu visiškai tikra)

3 komentarai:

Rima rašė...

ir aš parsisiunčiau šį filmą. ir knygą nusipirkau - "kaprikorniją", kuri atseit įkvėpė šį filmą pastatyt. bet dar nei vieno, nei kito neskaičiau/nemačiau.

Dovilė rašė...

Šį filmą jau seniai noriu pamatyti, bet dabar esu pasiėmusi knygą (,,Kaprikornija''), tai noriu pirmiausia ją perskaityti, o tik tuomet filmą pažiūrėti.


Kažkaip keista, kad nė vieno filmo nesi mačiusi su N. Kidman, nes ji pakankamai garsi. Siūlau pažiūrėti Cold Mountain. Bent jau man, jis gerą įspūdį palikęs filmas. O ir gerų aktorių nemažai. ;)

Paulytė rašė...

Man irgi keista, kad nesu su ja mačiusi nieko.. Matyt, neužtaikiau :)