2011 m. spalio 2 d., sekmadienis

Tadas Blinda. Pradžia (2011)

Šį filmą rodo jau savaitę, visi į jį eina arba nori nueiti, o mane Arnukas nusivedė.
„Tadas Blinda. Pradžia“ yra tarsi priešistorė tam senajam legendiniam filmui. Čia lyg ir turėtų būti parodyta, iš kur toks Blinda atsirado, kodėl jis maištavo prieš ponus ir pan.
Na, tai man atrodo, kad nelabai taip gavosi, nes pagrindiniai dvaro gyventojai Gruinius ir Edmundas nepataisomai susipyko, pabaigoje ir mirė, o senajame filme Edmundas tarnauja pas Gruinių ir ten tik pabaigoj su juo susidorojama. Aš manau, kad čia gavosi visiškai naujas filmas su visiškai naujais aktoriais. Na, gal ir neblogai :)
Tadą Blindą suvaidino neprofesionalas Mantas Jankavičius, mano labai mėgstamas dainininkas ir gražuolis :D Girdėjau, kad kažkoks aktorius per „Labą rytą“ sudirbo ne tik Mantą, bet apskritai visą filmą su žemėm, bet man tai viskas čia buvo normaliai. Aišku, jei jis būtų aktorius ir taip vaidintų, gal ir būtų galima kabinėtis, bet eei, taigi jis visai ne aktorius! Ir iškart tokį vaidmenį gavęs, manau, gana neblogai susitvarkė :)
Apskritai patiko, kad buvo filme ir juokingų vietų, ir „kovų“ scenų, o viskas nepriminė lietuviško filmo, kuriuose paprastai būna pusė laiko pratylėta ir parodyti tik gamtos vaizdai. Šiame dominavo žalias miškų fonas, o tai labai tiko akiai.
Vertinu šį filmą stipriu devynetu ir sakau, kad žiūrėti verta. Šiaip ar taip, dar nesu mačiusi, kad koks nors filmas surinktų į kino sales tiek žmonių praėjus savaitei po premjeros. Vos gavom bilietus, nes didžioji salė buvo pilnutėlė. Patariu ir jums nueiti ;)

Komentarų nėra: