2011 m. spalio 2 d., sekmadienis

Confessions of a Shopaholic (2009)

O štai grįžusi iš kino sugebėjau dar ir per televizorių filmą pažiūrėti :) Grupiokės buvo kalbėjusios, kad reiktų pažiūrėti, tai nusprendžiau ir aš.
Filme pasakojama apie merginą, kuri yra parduotuvių maniakė. Ji perka bet ką, už bet kiek, nesvarbu, kad drabužių, batų, aksesuarų namie prigrūsta krūvos..
Na, kadangi aš nesu mėgėja vaikščioti po parduotuves, tai dar įdomiau žiūrėti, kaip gali būti pakvaišę žmonės dėl pirkinių. Kai baigiasi kreditinių kortelių limitai, tada mergina ieško darbo ir t.t. Be abejo, gyvenimas pasisuka taip, kad visiems tenka meluoti. O juokinga (bet turbūt normalu, nes čia tikrai liga) tai, kad yra netgi anoniminių parduotuvių maniakų užsiėmimai. Na, žinot, tokie, kai ateina ir sako: „Mano vardas Rebeka, esu parduotuvių maniakė“, o tada visi atsako: „Labas, Rebeka“ :D Buvo ir kitų juokingų vietų, tikrai.
Komedijai duočiau 7 balus. Panaši ji į tas prieš tai žiūrėtas, apskritai tokio pobūdžio komedijos turbūt visos panašios.. :) Na, bet vakarui tinka.

3 komentarai:

Dovilė rašė...

Labai juokinga komedija. Ir pagr. aktorė puikiai tiko šiam vaidmeniui. Aš irgi nesu didelė mėgėja vaikščioti po parduotuves, bet stebėti tokią maniakę kaip Rebeka- vienas malonumas :D Smagus filmas.

Erika rašė...

patiko ir man. gal nepradėsiu pasakot kodėl, nes jau bloge aprašiau :D

agne rašė...

labai fainas filmas .rebeca-nuostabi.