2011 m. rugsėjo 2 d., penktadienis

No Strings Attached (2011)

Kažką lyg ir buvau girdėjusi apie šį filmą, bet gal tik pavadinimą..
Filmas prasideda "Prieš 15 metų". Trumpai parodomi berniukas ir mergaitė stovykloje. Po to - "Prieš 5 metus". Parodoma šiek tiek komiška situacija, tų pačių žmonių. Paskui - "Prieš 1 metus". Ir galiausiai - dabartis. Tokia filmo pradžia gal visai ir sudomina.. Na, istorija apie tuos du žmones. Vyrukas vis siekia merginos meilės, o ji sutinka tik "draugauti" be įsipareigojimų.
Galiu pasakyt, kad mane šiek tiek nuvylė Natalie Portman.. Kažkaip pripratusi aš, kad ji vaidina geresniuose filmuose. O šis buvo toks.. Toks lievas. Na, buvo ir juokingų vietų, pavyzdžiui, šita nuotraukoje - vietoj puokštės vaikinas atneša morkų :D Didžioji dalis filmo apie antrą galą - nepatinka man nei knygose, nei filmuose tokie dalykai. Nors pamačiusi Ashtoną net nesitikėjau, kad filmas bus kažkoks VAU. Jau įprasta, kad geriausias filmas, kuriame jis suvaidino, buvo "Drugio efektas". Visi kiti lėkšti ir neįdomūs (asmeniškai man).
Žodžiu, filmas nepatraukė niekuo, ir niekam nerekomenduoju jo žiūrėti. Duodu 5,5. Nežinau, kas jį gelbsti, bet tam kažkam pasisekė :D

2 komentarai:

unknown rašė...

nepatiko man šitas. yra ir kitas ,,friends with benefits", siužetas tas pats, bet man pastarasis labiau patiko.

Greta Colorful rašė...

aš sakyčiau, kad tai tiesiog lengvo pobūdžio filmas, o jei kas jį ir gelbsti tai Ashtonas.