2011 m. birželio 13 d., pirmadienis

Grease (1978)

Kadangi mane jau kokias dvi dienas, o ypač šiandien, veža šita daina, tai susiradau, iš kur gi ji (nes buvau tikra, kad John Travolta šiaip sau dainų nedainuoja ;D) ir sužinojau, kad iš miuziklo Grease. Ta proga ir pažiūrėjau, nes kaip tik šiandien man prasidėjo vasara, kurios pirmą dieną nusprendžiau paminėti žiūrėdama filmus ir serialus :D
Šis miuziklas apie tai, kaip mergina ir vaikinas susipažino atostogaudami Australijoje. Vasara baigėsi, tad jie išvažiavo kas sau. Ir netikėtai toji mergina, Sandy, atvažiuoja mokytis į tą pačią vaikiną ir sutinka jį, Danny.
Kietą vaikiną Danny vaidina John Travolta, kurio šiaip aš jau nemėgstu ir net nežinau kodėl :D Jis man toks atrodo niekam tikęs. Tačiau tikrai nemaniau, kad jis vaidina tokiuose miuzikluose (čia jau mano išsilavinimo spraga, nes pasirodo, kad yra dar vienas toks gana žinomas miuziklas su juo). Ir net šoka ir dainuoja! Buvau apstulbusi :D
Kaip filmas, tai Grease nėra labai ypatingas - siužetas išvis man labai primena High School Musical, tik tame viskas perkelta į naujesnius laikus. Bet turbūt net nereikia sakyti, kad Grease - nepalyginamai geresnis! Negalima net lyginti, atsiprašau. Šiame viskas taip tobulai - ypač muzika.. Rock'n'roll is not dead! :D Aktorių apranga, šukuosenos, visa aplinka, mašinos.. Viskas taip tobula :) Ir šiek tiek juokinga (gerai, juokingiausia čia yra šukuosenos :D).
Rašau 9, o filmą - miuziklą verta pažiūrėti vien jau dėl Travoltos eisenos ;D

Komentarų nėra: