2011 m. liepos 14 d., ketvirtadienis

Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 (2011)

Na štai, laukiamiausias net ne metų, o viso gyvenimo filmas pasirodė ir užbaigė Hario Poterio erą (oficialiai). Šį filmą žiūrėjau kartu su Poterio fanais kine 3D formatu. Čia tereikia vieno žodelio: įspūdinga.
Šioji dalis prasideda taip, kaip baigėsi pirmoji - Voldis išniekina Dumbldoro kapą ir atima Šeivamedžio lazdelę. Būtent šioje dalyje yra daugiausia nuotykių, jie visi tokie esminiai. Kūrėjai tikrai pasistengė kurdami slibinus ir kitas pabaisas, visi efektai buvo puikūs. Asmeniškai man baisiausia buvo gyvatė, o dar 3D.. Šįkart tas dalykas manęs nežavėjo ;D Tiesa, dabar dar norėčiau perskaityti knygą, kad atsiminčiau kai kurias detales, nes man atrodo, kad filme viena vieta buvo ne tokia, kaip knygoj ;D O vienos vietos išvis nesupratau. Bet, kaip jau supratote, filmas yra ypatingai tikslus ir viskas padaryta taip, kaip ir turi būti - jei tik du trūkumus radau, tai galiu pasakyti, kad jų išvis kaip ir nėra.
Vienintelis dalykas, kuris man nelabai patiko, tai kad buvo per mažai kovų scenų. O paskutinė kova nebuvo tokia įspūdinga, kaip tikėjausi (nors kai kas mirė tikrai labai gerai, ypač žiūrint 3D).. Visada norisi, kad kai visa knygų serija veda į kovą, tai jau ta kova kaip ir turėtų būti tai, ko nepamirši visą gyvenimą. Na.. Čia taip nebuvo.
Ir neskaitant to, ir dar ko nors, duodu šiam filmui 10 su daugybe pliusų. Negaliu patikėti, kad jau nebus ko laukti - nei knygų, nei filmų.. Beliks tik vėl ir vėl žiūrėti senus filmus ir skaityti knygas. Ne pats blogiausias pasirinkimas.. :)

5 komentarai:

Gintarė rašė...

Vakar taip pat buvau premjeroje. Filmas iš ties manęs abejingos nepaliko. Be to, įdomu, kad filme yra, kaip ir du pagrindiniai mūšiai. Net ne vienas. (Aš asmeniškai nebepamenu, kaip ten buvo knygoje). Be to, manau juostos kūrėjai šioje dalyje galėjo daugiau parodyti mūsų visų mylimą (bent jau mano tai tikrai:P) Draką. Vertinimas: 10+++++++

Paulytė rašė...

Knygoj, man atrodo, irgi du buvo - vienas pilies, o kitas - Hario ir Voldžio. Tik štai šis galėjo būti ilgesnis ir įspūdingesnis, kaip jau sakiau.
Tiesa, mane dar labai prajuokino, kai pamačiau "po 19 metų" :DDD Ypač Ronis, toks juokingas padarytas.. ;DD

Erika rašė...

kuri čia vieta ne tokia kaip knygoj? ir kurios nesupratai? aš kaip tik knygą perskaičiau, tai daugiau neatitikimų radau.. :D

Paulytė rašė...

ta vieta tai buvo kur hogvartse sneipas kalba mokiniams, kad yra haris poteris mokykloj, ir jis staiga iššoka iš mokinių minios ir dar ateina kingslis ir panašiai. man atrodo, kad taip nebuvo, o sneipas išskrido mūšio metu ;D
o nesupratau tos vietos, kur voldis ir haris apsikabina ir nušoka nuo stogo. nu wtf ;DDD

Erika rašė...

aha, ta pirma vieta tai knygoj ne tokia būna. knygoj haris su luna nueina į varnanagės kambarį ir ten sustingdo vieną iš kerou, ir tada ateina makgonagal ir išeina kartu su hariu. ir koridoriuj sutinka sneipą. ir tik tada pradeda kautis ir sneipas pabėga pro langą. va :D