2011 m. liepos 17 d., sekmadienis

The Good Guy (2009)

Pabaigusi žiūrėti Gilmoro merginas užsimaniau pamatyti, kaip labiausiai patikę aktoriai vaidina kitus vaidmenis. Šį filmą pasirinkau dėl Alexis, nors ir buvau mačiusi ją kituose filmuose. Tiesiog ji tokia žavi, kad į ją galima žiūrėti ir žiūrėti :)
Filmas The Good Guy pasakoja kaip ir meilės istoriją. Beth draugauja su Tomiu, kuris, deja, yra nepataisomas mergišius. Vieną dieną ji netikėtai susitinka Tomio bendradarbį Danielį, kuris yra labai kuklus ir geras vaikinas, mėgsta skaityti ir nelabai moka bendrauti su aplinkiniais.
Žodžiu, istorija turbūt aišku, kaip baigiasi. Filme nieko tokio ypatingo nėra, gerai, kad jis ir nesitęsia ilgai - trukmė yra pusantros valandos. Tokį filmą labai tinka žiūrėti prieš miegą, kai nesinori kažkokio ilgo ir sudėtingo žiūralo, o tik taip pailsėjimui. Čia turbūt tik belieka grožėtis Alexis jaunumu, nors kai vaidino šiame filme, jai buvo 28-eri. Iš nuotraukos nepasakytumėt, taip? Labai graži aktorė ji :) Ir man visai patinka jos vaidinimo maniera, kuri nemoku pasakyti, kokia.
Apskritai filmą vertinu septynetu. Kaip jau sakiau, jei norit nieko negalvoti ir tik pažiūrėti lengvą filmą, tuomet rekomenduoju :)

4 komentarai:

Ineta Leonavičiūtė rašė...

aš net žiūrėjau tuck everlasting (2002) su ja, tokia graži ir paprasta istorija, kad irgi labai tinka prieš miegą ar kaip ten sako? "žiūrėjimui su visa šeima?" :)

pau. rašė...

o, reikės gal ir man pažiūrėt :) man ji tooookia žavi, negaliu. :D

Erika rašė...

pala, o jai jau virš 30, ane? tai niekaip tiek neduočiau :o
aš irgi norėjau pažiūrėt kokį nors filmą su ja, bet pasitaikė neįdomus, tai net neperžiūrėjau viso.

Paulytė rašė...

jai kaip tik šiemet 30 sueina :) aha, užsilaikius gerai mergyna ;D