2011 m. kovo 13 d., sekmadienis

Black Swan (2010)

Labai norėjau pažiūrėti šį filmą, nes jau tokią bangą jis sukėlė.. Įdomu buvo pažiūrėti, kas ten per toks nuostabus filmas, kad visiems taip patiko.
Nina yra balerina. Ruošiamasi statyti naują Gulbių ežero pastatymą, režisierius renkasi šokėjus. Nina išrenkama šokti pagrindinės gulbės vaidmenį. Deja, šis vaidmuo labai daug reikalauja..
Pagrindinė aktorė Natalie Portman suvaidina tikrai labai puikiai ir be priekaištų. Labai gerai perteiktos visos emocijos ir plėšymasis tarp dviejų savo pusių. Kadangi filmo pagrindinė mintis - vidinė kova. Ir štai ta kova labai įdomiai pavaizduota. Tik kad tas įdomumas mane privertė pusę filmo pražiūrėti uždengtom akim.. Gerai, ne pusę, bet kai kuriose vietose buvo tikrai šlykštu. Ta mintis, kad viena šokėja vaidina ir baltąją, ir juodąją gulbę, yra gera ir įdomi. Tai, kad Ninai reikia persilaužti, norint tobulai sušokti juodosios gulbės šokį, taip pat gerai. Tačiau pavaizduoti galėjo gal kiek subtiliau.. Viskas pernelyg šizofreniška.
Parašyta, kad tai - mistinis trileris. Tai su žanru tikrai neprašovė. Neprašausiu ir aš pasakydama, kad nei mistika, nei trileriai man nepatinka. Va taip. Nesužavėjo ir šis filmas. Nelabai patiko ir tai, kad kai kur tikrai nėjo suprasti, kas su kuo susiję.
Filmas vertas Oskarų, bet pati jį vertinu 8.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

nesuprantu, nepatiko, bet vis tiek filmas gauna 8. tai nepatiko tai ir duok kokius 6

Tricksy rašė...

Aha, aš irgi nesuprantu, jeigu tau nepatiko, kodėl 8 duodi :D O man jis labai patiko, kaip tik viskas ten super :))