2010 m. lapkričio 5 d., penktadienis

The Karate Kid (2010)

Pasirinkau šį filmą vakarui, kad nereiktų per daug galvoti ir įsitempus žiūrėti :) Pavyko.
Visi šio filmo pirmtakai (aštuoniasdešimt kažkelintųjų metų) man labai patiko ir yra matyti ne kartą ir ne du. Kaskart juos žiūriu su susidomėjimu. Šis taip pat kažkuo priminė (na, nieko naujo, matyt, nelabai ir sugalvosi). Tiesiog aktoriai šiuolaikiniai :)
Pagrindiniai aktoriai - Jackie Chan ir Jaden Smith :) Kad Jackie vaidinantį mačiau, tai jau aišku, o dėl mažylio Jadeno nesu tikra. Šiaip ar taip, jis pasirodė puikiai. Moka vaidinti vaikas. O dar tik vaikas. Daug pasieks, kaip ir tėtis, manau :) (nežinantiems sakau, kad jo tėtis - Will Smith)
Veiksmas rutuliojasi aplink vaiką - mokykloje patiriamos patyčios ir smurtas paskatina jį užsiimti karate. Iš tikrųjų vietom užsidengdavau akis, nes man pernelyg baisu matyti, kad tokie dalykai dedasi mokykloje. Iš vaikų padaryti baubūnai, o ne žmonės. Nusprendžiau, kad mano vaikas turėtų mokėti apsiginti, bet iki tokio laipsnio tai aš jo tikrai neleisčiau į treniruotes.. Žodžiu.
Pačiam filmui skiriu 9. Lengvas, tematika paprasta, bet kartu yra ir mintis :) Užskaitau.

1 komentaras:

Aura rašė...

As sita filma isijungiau ziuret taip skeptiskai nusiteikus gan,galvojau,kad bus kokia nesamone.bet kaaaaip man patiko !
tas vaikis tai omg,TOKS LINKSMAS ! ziauriai,talentingas,juokingas ir mielas.ir soka graziai !
ir siaip,nesitikejau kad geras bus,tai taip dziugu,kad paziurejau visgi:)