2010 m. birželio 23 d., trečiadienis

Green Street Hooligans (2005)

Vėlgi ne mano stilius :D Bet tai jau antras tokio tipo filmas, kuris man visai patinka (pirmasis - Never Back Down).
Net negalėčiau pasakyti, kuo, tiesą sakant.. Jis tiesiog puikiai parodo, kokią įtaką gali daryti naujai sutikti žmonės. Be abejo, tokią įtaką aš nelinkusi vertinti teigiamai, tačiau net tose muštynėse galima atrasti kai ką, ko žmogus galbūt neįgytų gyvendamas savo įprastinį gyvenimą. Tai pasitikėjimą savimi. Aišku, nesakau, kad reikia dabar visiems pulti į muštynes, tačiau filmo herojui būtent jos buvo kelias savęs pasitikėjimo link. Vėliau jis tai išmoksta pritaikyti gyvenime.
Kai kurias vietas žiūrėjau užsidengusi akis arba nusisukusi. Net suprantant, kad tai tik filmas ir viskas netikra, truputį baugu žiūrėti, kaip visi tie jauni ir ne pirmos jaunystės vyrukai daužo vieni kitiems snukius..
Dar filme man patiko kai kurie netikėti posūkiai. Neatskleisiu jų visų galbūt žiūrėsiančių labui :D Ir Elijah Wood suvaidino čia neblogai. Nors tai tik ketvirtas mano matytas filmas, kuriame vaidina šis aktorius, galėčiau sakyti, kad kol kas tai buvo vienas iš geresnių jo pasirodymų.
Ir nors ilgai galvojau, ką būtų galima pasakyti apie šį filmą, daug nesugalvojau. Nes būna tokių sunkiu akimirkų, kai tiesiog nemoki pasakyti, kuo tau vienas ar kitas dalykas patinka.
Skiriu 8.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Pažiūrėk The Lord Of The Rings, ten turėtų patikti Elijah Woods'o vaidyba :) o šiaip, nemaniau, kad tau galėtų patikti Never Back Down

Paulytė rašė...

Muahahaa, nenuspėjama esu :D Žiedų valdovo nežiūrėsiu, neįdomu, bet ačiū ;D