2010 m. birželio 20 d., sekmadienis

Coffee and Cigarettes (2003)

Šiandien dar kartelį pažiūrėjau filmą Kava ir cigaretės. Man atrodo, galėčiau žiūrėti jį tol, kol išmokčiau mintinai, ir dar daugiau. Nesuprantu, kodėl IMDb jis įvertintas tik 6,8 balais. Man labai patinka jau vien jo nufilmavimas, nekalbant apie idėją. Pokalbiai apie nieką ir visus juos vienijantis dalykas - kava ir cigaretės :) Dar labai smagi, įdomi detalė - languoti stalai. Vienoje scenoje buvo net languota lempa (toje, kur vaidino GZA, RZA ir Bill Murray). Dar smagu tai, kad ten vaidina žymūs žmonės. Ta prasme, ne kokie nors aktoriai, kurie vaidintų KAŽKĄ, o dainininkai, kurie vaidina save. Nuotraukoje - Meg White iš grupės The White Stripes. Bene gražiausias man yra paskutinis epizodas. Du seni vyrai ten geria kavą ir įsivaizduoja, kad tai - šampanas. Dievų nektaras :) Nepasakosiu, nes reikia pamatyti, o ir papasakoti nelabai eina.
Tiesa, iš ten vaidinusių man labiausiai patiko Roberto Benigni, kuris mane jau yra sužavėjęs anksčiau, Tom Waits, broliai White'ai, be abejo, na, ir Steve Coogan. Rekomenduočiau šį filmą tiems, kuriuos žavi ne šaudo-gaudo filmai, bet kažkas daugiau ir giliau :) Skiriu 10.

Komentarų nėra: