2010 m. birželio 18 d., penktadienis

Alice in Wonderland (2010)

Vakar pagaliau išpildžiau savo svajonę ir pažiūrėjau šį filmą.
Patiko. Gal net labai :) Nors siužetas ir žinomas, tačiau vis tiek buvo įdomu. Kartais net nėjo suprasti, kur yra kompiuteriniai kūriniai, o kur - tikri žmonės. Manau, tai privalumas :) Aktoriai - neatpažįstami. Prieš tai jau buvau pasižiūrėjusi, kas ten vaidina, tad žinojau, kad Skrybėlius yra Johnny Depp, o Raudonoji karalienė - Helena Bonham Carter. Tačiau nežinančiam net neateitų į galvą, kad ten būtent jie. Efektai tikrai geri. Be abejo, jei būčiau žiūrėjusi Alisą kino teatre, viskas būtų buvę daug įspūdingiau. Bet ir dabar paliko pakankamai gerą įspūdį.
Labiausiai man patiko Baltoji karalienė, kurią vaidino Anne Hathaway. Jai labai tiko toks vaidmuo. Tokia elegantiška, svajinga, taktiška ir apskritai puiki. Kaip tikra karalienė :)

Puiku buvo dar kartelį sugrįžti į vaikystę, iš kurios net nesu pabėgusi ;D Skiriu 10 balų.



2 komentarai:

Aš. rašė...

tas tai žiaaaauriai geras ir man labai patiko.:>>

X-1 Cyg rašė...

ir aš vakar žiūrėjau:) tokiam dideliam ekrane, tai labai gražiai viskas atrodė. džonis depas gana lengvai atpažįstamas atrodo;D o šiaip įdomus filmas, man patiko, toks feministinis:D