2011 m. vasario 14 d., pirmadienis

Megamind (2010)

Savaitgalis prasidėjo su šiuo nauju filmuku.
Mane jis atbaidydavo dėl toks Megamaindo milžinės galvos.. :D Kažkaip kvailai atrodo. Ir baisiai. Na, bet visgi buvau priversta žiūrėti ir nebuvo taip jau blogai.. :)
Megamaindas - blogiukas. Metro City'je jis kovoja su Metroman - geruoju herojumi. Ir ten viskas vyksta vyksta.. Žodžiu :D Į siužeto gelmes nesileisiu.
Šiaip jis (siužetas) gal ir įdomus. Ta prasme, vaikams naujoviškai perteikta gėrio ir blogio kova gali patikti. Ypač turint omenyje tai, kad veikėjai dabar darosi vis tikroviškesni. O dar vis dar turint galvoje, kad tas Megamaindas nėra toks jau blogiukas.. Aš įsivaizduoju, kad 3D formatu šį filmą žiūrėti būtų labai puiku, nes matėsi tokių vietų, kurios tiesiog prašėsi būti žiūrimos 3D.
Kitas dalykas, kurį akcentuoja visi mačiusieji, yra garso takelis. Ar jums ką nors sako AC/DC, Michael Jackson, Ozzy Osbourne..? Jaučiu, kad jo. Tai labai gerai, nes būtent tokia muzika ten skamba. Ir ji labai puikiai pritaikyta visiems epizodams.
Viską mintyse susumavusi duodu 8. Visai gal ir verta pažiūrėti, gal jums patiks :)

2 komentarai:

∃x rašė...

o kodėl tau nepatiko, taip ir nesupratau. dėl galvos?:D
aš žiūrėjau 3d formatu kino teatre, tai jo, fainų ten efektų buvo

Paulytė rašė...

ne, galva ne esminis dalykas ;DD man pats siužetas toks ką dabar. kažkaip po despicable me sunkiai kas įtinka ;DD