2011 m. vasario 14 d., pirmadienis

Ice Age: The Meltdown (2006)

Kadangi galvojau, kad nesu mačiusi šios dalies, dėl ko man buvo gėda, tai pažiūrėjom ją per televizorių :) Paaiškėjo, kad buvau mačiusi :D Nieko tokio. Ledynmečio pirma dalis tai man labai patiko, ši taip pat nelabai ką prastesnė :)
Kai pradėjo tirpti ledynai, visi gyvūnai migravo kitur. Į kažkokį neva laivą, kad kai bus užtvindyta žemė, jie galėtų saugūs sau plaukioti.
Šiame filmuke man labai patinka personažai ir tai, kaip jie pavaizduoti :) Mano manymu, tai tikrai labai svarbu. Labiausiai, aišku, patinka Sidas - šveplas tinginys :D Po jo turbūt eina tigras Diego ir visi kiti ;D Čia, kaip ir pirmajame filme, siužetas gali pasisukti tokia pat nenumatoma linkme ir viskas yra daug įdomiau. Na, pavyzdžiui, mamutė, kuri galvoja esanti žiurkė :D Tiksliau sakant, oposumas. Taigi įdomu!
Žinokit, nelabai turiu ką pasakyti. Man šis filmukas tikrai patiko :) Duodu jam riebų.. hm. Na, gal devynetą :) Aha. Reikia patiems pažiūrėti (jei dar nematėt, kokia gėda :DD) ir suprasti, kas čia kaip yra.

Komentarų nėra: