2010 m. rugsėjo 5 d., sekmadienis

Into The Wild (2007)

Kaip ilgai norėjau pažiūrėti šį filmą! Ir pagaliau Arnutis mane nudžiugino :)
Taip, šis filmas patenka tarp geriausių 250 visų laikų filmų. Ir taip, jis yra to vertas, bent jau mano akimis.
Aktoriai, vaidinę čia, pripažinsiu, man visai nematyti, išskyrus gal du (Kristen Stewart ir dar tokį vyruką). Kaip jau turbūt esu sakiusi, tai visai kitaip nuteikia prieš žiūrint filmą - geriau. Pati istorija irgi pakankamai gera. Net neįtikėtina.
Bet, kas visų geriausia šiame filme, yra garso takelis. Už jį galima žemiau negu žemai nusilenkti ponui Eddie Vedder. Kaip aš jį gerbiu už tai, kad dainos visur yra tokios, kokios ir turi būti! Būtent muzika prideda didžiausią pliusą filmui.
Aktorių vaidyba neužkliuvo :) Tai tikriausiai ir gerai, nes nebadė akių, pavyzdžiui, bloga vaidyba.
Dar man tas filmas buvo liūdnas. Ir tikrai nesibaigė laimingai, kaip norėtųsi. Tiesą sakant, visa ta kelionė po laukinę gamtą buvo netgi šiek tiek beprasmiška, atsižvelgiant į tai, kaip ji pasibaigė.
Kad ir kaip ten bebūtų. 10.

Komentarų nėra: